pondělí 2. ledna 2017

PF 2017


Viděla jsem Tě s dvěma taškami včera. Zase jsi byla nakupovat ?😊 Vypadala jsi hodně šťastně, ... asi jsi konečně koupila ve slevách i poslední vánoční dárky 😊 Mávala jsem na tebe, ale z té radosti jsi mě samým štěstím, ani neviděla 😕 ale to nic-jsem si jistá, že jsi to byla ty, 😄... bo jsem si Tě nahrála ☺ Tak tedy šťastný Nový rok 😘😘



video



Tuto zprávu mi včera poslala kamarádka ze Zlína. Mě a mou rodinu tak pobavila, že jsem Vám ji sem musela dát! 

Zkrátka jak na Nový rok - tak po celý rok!

Ať je i Váš nový rok 2017 plný smíchu, nadhledu a naděje! 

Radka

5 komentářů:

  1. Bo tě viděla....hahahaha...tak se tady popadám za břicho..príma video :-D
    Hezký začátek roku a jak začal ať pokračuje dál..:-D
    přeje Daška

    OdpovědětVymazat
  2. Moc jsi mě pobavila, děkuju! Krásný nový rok plný úsměvů přeju!

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, vše nejlepší v tomto roce a ať nám ten humor vydrží celý rok, měj se hezky,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, i tobě přeji všechno nej v novém roce!
    S humorem jde opravdu skoro všechno líp...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Opět jsem tady.Ta melodie mi už dva dny zní v uších..:-D.
    Tak jsem si přišla opět pustit video...:-D
    Hezký den přeji
    Dáša

    OdpovědětVymazat