středa 29. dubna 2015

Změny

mě čekají. Po pravdě mě netěší, ale musím to vstřebat.
Držte mi pěsti! Vaše Radka

12 komentářů:

  1. Držím!!! Třeba to nebude tak nepříjemné, jak se na první pohled zdá.

    OdpovědětVymazat
  2. Radu, mnoho změn dokáže dovést i k něčemu lepšímu..přeju moc štěstí a vše zvládni..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Radunko i já držím... a každá změna otevírá brány k něčemu novému a hezkému ♥ Měj se hezky..
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím na tebe a držím pěsti co to dá!

    OdpovědětVymazat
  5. Radu držím a myslím na tebe ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám všem za pozitivní myšlenky, celý "zkušební" den jsem si vaše slova opakovala. Přesto jsem to nezvládla, domů jsem přišla úplně vyřízená, nemůžu sníst ani sousto a nemůžu spát. Manžel mi totiž sehnal práci a tak má Turnov první uklízečku, která umí vyřídit a získat evropskou dotaci. Je mi zle jako nikdy...tak mě semlela špína a prostředí.

    OdpovědětVymazat
  7. Držím pěsti a myslím na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  8. Víte co, paní rasimdo, změny patří k životu. Já z nich měl třeba taky dlouho strach. Velmi dlouho mi trvalo udělat i tak banální změnu, jako třeba vyměnit bazén. Nemyslím ten na zahradě, ale klasický bazén, kam jsem chodil na permanentku. Ale nakonec člověk přijme ten fakt, že ve svém životě bude mít něco jiného. :-) Věřím, že jste všechny svoje změny zvládla a ty nastálé zvládnete. Držím vám palce! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hodil by se mi nějaký článek, jak naučit děti šetřit. Moje dítě totiž opravdu šetřit neumí, takže článek se mi hodí. Ale horší je, že je moje dítě je i naprostej pyroman a nějak si oblíbil designové krby. Za prvé, používá zbytečně moc dřeva. Rve tam dřevo dokud se to vejde a za druhé, málem už jednou podpálil celej barák. Ach, já dostanu infarkt někdy fakt asi.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Změnou pro mě bylo objevení https://www.julu.cz a zjištění že se dá investovat do půjček a ne být jenom na druhé straně barikády. TO bylo opravdu mind-changer. Vůbec jsem nevěděla že v dnešní moderní době něco tak sofistikovaného lze provádět. No je vidět že se mám stále co učit..

    OdpovědětVymazat