pondělí 27. srpna 2012

První narozeniny našeho zlatíčka

začaly velkou radostí ze zvířátek na balicím papíru a z oranžové mašle


co tam je?


je to ába!


musím jí dát moc moc pusinek



radost z dortu


detail dortu

všechno mě zmohlo, dám si šlofíka




a tady už jsem zase samá sranda !
Bylo to fajn. Dopoledne jsem si užila svatební veselí mladšího brášky. Se starším bráchou jsme si byli oporou, na chvilku nás při obřadu přepadl smutek, že už tam s námi není táta. Ale já vím, že tam byl, s každým pohledem do zrcadla  nebo na oba bratry ho vidím. Každý z něj máme kus. Všechno jistil náš malý Šimonek, ten zářil a bez přetvářky měl rád. Při vážné řeči oddávajícího ke snoubencům (což je shodou okolností starosta Frýdlantu a můj spolužák ze střední) řekl Šimon svou první větu: "Co to je?" s takovou razancí, až jsme budili pozornost. Podrobnosti příště, fotky se zasekly někde na trase. Znáte ty svatební zmatky...
A takhle hodné děti máme !


4 komentáře:

  1. Koukam ze ABA udelala velkou radost.Bodet by ho takove velke oslavy nezmohly kdyz mu je teprve jeden.Hezky si u toho vseho odpocinul .Dodatecne vsechno nejlepsi k narozeninam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, vyřidila jsem. Je to šikula a napřezrok přibude další mrně do rodiny. Mohla by to být konečně holčička...máme už 21 let samé kluky.
      Ahojky,
      Radka

      Vymazat
  2. Radu, ty fotky jsou super! A jinak, jak je vidět, život nám opravdu nakládá radosti, smutek,...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, pochvalu za fotky vyřídím, to ne já, ale brácha a švagrová. A život nakládá, nám tedy posledních pět let řádně. Od smrti táty se to mele a ani o to nikdo nestojí :-( . No, ale já si říkám, že všechno zlé je k něčemu dobré aneb co mě nezabije to mě posílí. Jednou musí být líp.
      Hezký týden,
      pa Radka

      Vymazat