sobota 18. srpna 2012

Změny

neberou konce.
V týdnu jsem si "snědla "korunku", tedy tu na zubu, takže 17.9. mě čeká generálka u zubaře. Myslím opravu :-((( Ách jo.

V úterý mi můj mladší bráška sdělil novinu - že budu mít dalšího synovce nebo konečně neteř! Jelikož se rozhodl postavit se k situaci čelem, 25.8. je svatba. Vidíte to datum ??????????? Vztahy komplikované - otec společný, již nežijící, matka jiná. Ale bráška to je a jsme zváni.

No a 26.8. slaví první narozeniny synovec Šimon - druhý syn staršího bratra...

Muži mého života.
 Takže vymýšlím, plánuji, honím práci a nakonec tvořím. Protože novomanželům chci k jinému darovat andělku coby opatrovnici rodinného štěstí (už mi zbývá jenom přišít vlasy..) a malému chci uháčkovat žábu, protože miluje ábu a ábuje od rána do večera


Vidíte ty oči? On má pestrý rejstřík čumáků, je to rozený komediant ;-)

Čertíka miluje, bere si ho do postýlky na spaní. Mám z toho radost.
Nenudím se a zanedbávám blog, i ty vaše. Nezlobte se!
Vám všem přeji hezký teplý víkend !

2 komentáře:

  1. Radu, vidím, že se fakt nenudíš! Ale kromě toho zubu, samé dobré zprávy!
    Ať ti jde práce od ruky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heli,
    někdy je ten fofr lepší, nežli nuda, to jo, ale nesmí toho být moc. Andělka je hotová, žabákovi chybí už jen nohy a na ně za chvíli jdu.
    tak zdravím a nezlob mě s těmi tvými háčkovanými krásami (nebo posílej návody) :-)))
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat