sobota 15. září 2012

Včera

jsem měla svátek. Pro maminku těhulku jsem byla 9 měsíců Lucinka, ale když otec odnesl papíry na matriku.... domů mě z porodnice přivezli coby Radunku. Tenkrát to fungovalo jinak, děcko se narodilo, otec dostal k vyplnění a odnesení na matriku doklady.Takže mamka si myslela a otec změnil.
Ale co, to jméno mě docela vystihuje.
 Radka - radostná, radující se... v takovém rozpoložení jsem ráda, smutek mě nebaví, raduji se z maličkostí a těší mě to tak mít často.

Kytičky od gratulantů, dokonce mi růžička přišla i smskou, všichni blízcí už vědí, že kytičky miluju všechny, ale růže nejvíc.


Tužky jsou mojí další skoro úchylkou...tahle je od synů, píší na ní, že jsem podle numerologie číslo 8,tzn.
 Můj potenciál: dobročinnost a vedení , Můj charakter: bojovník.
Všichni se schodli na tom, že výrobce nekecá! :-)))No však jsem ještě navíc Beran!


Pak jsem dostala dva porcelánové hmoždíře, asi jsem o touze je vlastnit mluvila na správných místech. A rodina poslouchá...Hrneček no to je vlastně hrnec, je od mé nejlepší přítelkyně, dobře ví, v jakém stavu se vracívám ze zimáku, bude dobrej na groček nebo čajík. Jo a maminka se časopisem s návody na luxusní vzory ponožek taky strefila, to je vyloženě výzva!

Tak děkuji veřejně za dárky a milým blogerkám za gratulace emailem. Jste milé a jsem ráda, že vás mám !

Těšte se na další příspěvek...bude to Podzimní výměna. Mnou obdarovaná už balíček dostala, tak už se můžu pochlubit svým výtvorem.

Hezký víkend přeje Radka 

4 komentáře:

  1. Dodatecne preji vsechno nejlepsi k jmeninam,ted jsem zvedava co jsi vyrobila k podzimni vymene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Elly, zítra to zveřejním. Tak trošku jsem si poblbla. Pa R.

      Vymazat
  2. Ja su pako, včera jsem usilovně přemýšlela, kterou Radku ještě znám, abych nezapomněla. A ač jsem na Tebe myslela při úklidu přesnídávkových skleniček ( nehledat v tom nic zvláštního, jednou mne Radka obdarovala zavařeninou vlastní výroby právě v těchto sklenkách), tak mi to nedocvaklo. Se omlouvám, moc. A dodatečně přeji vše nej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, to přece není žádný problém - já taky na jaře zapomněla na tvé narozeniny :-)))
      Děkuji taky dodatečně, opatruj se,
      pa Radka

      Vymazat