středa 10. října 2012

Včerejší večer

plynule navázal na včerejší den. Teplíčko u krbu, hrnek pečeného čaje made in Radule - háček v ruce, šál se rozrůstá...

Mucín se před krbem dlooouho myl a pak, už fešák, skočil na můj klín. Není to mazlící kocour, mazlení nám dávkuje dle své potřeby, tak si toho moc vážím. Možná to bylo tím, že jsme byli doma sami. Muž jel pro kluky na trénink, v pátek mají první mistrák, tak pilují formu. A já musím dodělat ten šál...na zimáku je pořádná zima.
  Já frčím - háčku zdar!  

12 komentářů:

  1. Taky mám ráda sálavé teplo z krbu,ale slunce a teplý vánek miluji víc. Kočička je krásná a šál už teď je krásný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, taky ctím víc sluníčko, ale když už je ten podzim, musíme si pomoct teplem z krbu.
      A DĚKUJU, ty víš za co :-)

      Vymazat
  2. Je von kartouzskej? Taky mame kartouzskou a taky neni mazlici, manzel ji to vycita a predhazuje ji vesnicky kocky, co se vnucujou a jsou cely blazeny za kazdy pohlazeni. Ale ona je to preci rezervovana Francouzka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, je to britský modrý kocour. U nás tolerujeme, že se mazlí, když chce sám. Ale někdy to mrzí...Co taky chít od angličana ...

      Vymazat
  3. Jéééé teplo krbu, tedy pro mě představa domova. Krásná atmosféra. Se vůbec nedivím kocourkovi, že si tak lenošil. ;) A šála hraje všemi barvami...;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, máme krb 17 let a nedala bych ho za nic na světě. Koukání do plamenů je tisíckrát lepší, nažli seriál v televizi.
      Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Ahojda, koukám, že jsi se šátkem dál než já. :o) Zajímavá vlna, co to je, smím-li se zeptat?
    J.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      inspirace moje :-)! Vlna je Spektrum, výrobce Brněnec. Kde to je netuším, mě se líbila duhová paleta barev a hlavně cena 19,-Kč za klubko!Jo, u nás v Prioru. Ze šálu na krk, ale bude pléd...sjíždím šesté klubko. Asi si dojdu dokoupit. (Na ten šál do bundy...)
      Pa R

      Vymazat
    2. Hmm, zajímavé. Nikde jsem ji nenašla. Škoda... Máš doma poklad! :o) Je to jen acryl nebo směsová? Vypadá úžasně, budeš kočka.
      Prima neděli,
      J.=)

      Vymazat
    3. Na klubíčku je:
      100% akryl, výrobce VITKA Brněnec,a.s.,569 04 Brněnec, tel.č.0461/524811. Jestli ovšem firma ještě něco vyrábí nevím, vyhledávač nebyl úspěšný. Zítra jdu na pracák, tak se v obchodě stavím. Kdyby jsi mi písla kolik by jsi chtěla koupit (jsou to 50g klubka), vezmu ti ji. Dej vědět, pa Radka.

      Vymazat
    4. Jseš moc hodná, Raduš. Bohužel v týdnu mi přišel balík s vlnou, na cestě je další, takže teď si zas nějakou dobu nebudu moct "vymýšlet". Ale děkuju za Tvou nabídku, potěšila.
      Jsem zvědavá na výsledek, doufám, že ukážeš. Já jsem zatím u druhého klubka, pléd se nekoná. Šátek bude šátkem... :o)

      Vymazat
    5. Výsledkem se pochlubím, neboj .-) a s nákupem potřeb pro tvoření to mám taky tak, zbývá čím dál méně korunek.
      Háčku zdar, taky se nezapomeň pochlubit!

      Vymazat