pondělí 1. října 2012

Závěr září

se vydařil - práce na zahradě, sluníčko, návštěva Šimonka a večery s háčkem.
Co víc bych si mohla přát? Ještě slunečný říjen, prosím... 

6 komentářů:

  1. Ty jedeš...chci říct háčkuješ :o) ..a tá myš teda, ta je

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy to jsou krásná dílka :o) a ti zamilovaní žabáčci jsou prima :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za chválu, jsem ráda, že je na těch hračkách vidět, jak mě to baví a jak si jejich dělání užívám.
    Jo a jsou k mání :-)))))
    Stačí písnout na email a domluvíme se.
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, rozkošný zvěřinec...a nad vším tím anděl, krása!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Heli, anděl je dárek pro švagrovou mé přítelkyně, je to knihovnice...ta knížka mi dala co proto, v knize takovou mrňku ke koupi neměli, nakonec jsem ukrojila staré Zlaté stránky, polepila je tapetou a bylo! A je to moje první andělka s culíkem. Doufám, že se bude líbit.
    Měj se hezky, Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Radka, obdivujem šikulky čo vedia uháčkovať týchto malých panáčikov alebo Amigurumi, alebo ako so tomu hovorí, ja by som na to nemala trpezlivosť. Žabákov ja nemusím, ale háčkovaní sú perfektní :) Krásny víkend. Renata

    OdpovědětVymazat