neděle 7. dubna 2013

Nějak se mi nechce

nic. Tak jen shrnu co se dělo v minulých dnech.
   Připravovala jsem daňové přiznání sobě a svému muži. Odevzdáno na poslední chvíli, ale včas!
Také jsem podala daň darovací, ačkoli jsem nějak nepochopila, proč to bylo třeba, když to bylo nula a podle nějakého paragrafu od daně osvobozeno. Šiml je šiml, obzvlášť ten úřední.
   Ve čtvrtek jsem jela za svou maminkou, synovcem a jeho maminkou. No napsala bych za švagrovou, ale když nejsou s bráchou sezdaní, nevím jak to formulovat...A to mě štve. Diskuze  na téma, že je manželství jenom papír, mě taky štvou. Prostě žití na hromádce, když mají dva spolu dítě, potažmo děti, neberu. Když v tom mám b....l já, co potom ty děti?! Ale není to moje věc, že jo. Byl to moooc fajn den. Zlatíčko si konečně! užilo tetičku a ne jen strejdu, hi hi. Na maminku se těším vždycky jak malá, teď se tak málo vidíme, co se stará o babičku. A "švagrová" se slitovala nad mým zevnějškem a radikálně mě ostříhala, a to až tak, že na mikádo. Hlava lehčí, barva pěkná a hlavně šediny pryč!!!
   Pátek se sobotou patřili klukům na turnaji v České Lípě. Druhé místo z osmi týmů je podle mě úspěch! Hoši mají po sezóně, i v druhé soutěži, tedy přeboru hradeckého kraje skončili druzí, po velmi vypjatém a jednoznačně rozhodčím ovlivněném zápase. To byl tedy kolosální vůl, dámy promiňte, ale už jsem u hokeje zažila hodně, tohle bylo i na mě moc. Jeho snaha pomoci třetímu týmu ve finále byla do očí bijící, taky před námi ze stadionu utíkal, jako malý kluk. I na tohle si musejí kluci zvykat, bohužel to patří k životu. Teď můžeme zaslouženě odpočívat.
   Dneska jsem prala dresy, šest várek nelibě vonícího prádla. Tři jsem stihla usušit venku na zahradě, zbylé se mi suší doma. Při věšení dresů jsem viděla, že sousedku odváží záchranná služba. Bojím se o ni moc, snad se ještě uvidíme. Chyběla by mi. 


důkaz

Pěkný a slunečný týden!

4 komentáře:

  1. žití na psí knížku se mi nelíbí, obhajuji manželství, ač se rozvádím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, kterým se to nelíbí. Amy držím pěsti se stěhováním i rozvodem. A opatrujte se!

      Vymazat
  2. Je příjemné vidět, že také někdo je příznivec manželství. I já jsem zastáncem toho "papíru", obzvláště když ze svazku vzejdou děti. Bohužel jsem už měla pocit, že jsem v širokém okolí jediná, všichni mě přesvědčují, že je to přežitek.
    Co říct k hokeji, asi škoda slov. Zase je to dobrá škola i pro život, děti si prostě musí zvyknout, že se bohužel se nespravedlností v životě setkají.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny maminky řeší nákupy pro děti, je jedno, jestli oblečení, boty nebo cokoliv jiného. Třeba takové dívčí tričko nebo bunda, tady je na výběr opravdu hodně. Mě se třeba líbí tričko s koněm, protože mám ráda zvířata a drtivá většina dětí taky, takže by nebylo víceméně co řešit. Ale maminky tu najdou oblečení i pro ty nejmenší.

    OdpovědětVymazat