sobota 1. června 2013

Rybářské závody pro děti


                        
Chčije a chčije! Omlouvám se za ty výrazy, ale hláška pana Kemra z filmu Na samotě u lesa je pro dnešní počasí jediná trefná! Včera k večeru to vypadalo tak nadějně. Ještě dneska ráno (budíček 4:30hodin) jsem byla plná optimismu a naděje, že nás má svatý Petr rád a zařídil tam nahoře, že nebude pršet. V rámci Dne dětí pořádá náš spolek dětské rybářské závody od nepaměti. Netroufám si odhadnout, kolik let to přesně je, ale když má spolek letos 121 let a pamatují je už ti nejstarší členové, bude to požehnaně let. A tak s myšlenkou, že se tradice mají dodržovat, vyrážíme směr Libuň. Závodníků přišlo 22, což jsme díky počasí ani nečekali. Potrénovala jsem paměť a potěšila se, že to s tím "Němcem, co mi občas schovává věci"...nebude tak zlý, protože jsem si vzpomněla na všechna jména a příjmení dětiček, které prošly našim kroužkem. Děti byly v pohodě, nikdo neprotestoval, že už chytat nebude, přesto jsme v deset hodin závod pro setrvalý déšť ukončili. Ceny jsme rozdali všem dětem, i těm, kteří neulovily nic. Naši synové letos závodili naposled (coby děti, příští rok už musejí na závody dospělých) a se ctí, Jirka byl pátý a Kuba osmý. Ostudu teda rybářskému hospodáři a jednatelce neudělali ,-)   



A tahle druhá várka čtyřlístků ze čtvrtka teda štěstí nepřinesla...snad pomůže jinde!
Já si jdu uvařit čaj, asi s rumem, protože to vypadá, že děti přežily a já budu mít přinejmenším rýmu.
 Lepší neděli Vám všem!!! Vaše Radka



4 komentáře:

  1. To musela být úžasná akce. A jste stateční, že jste to zvládli i přes nepřízeň počasí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to baví. Ty dospělácké závody nee, ale dětské to je radost i v dešti. A děkuji za nápovědu, Ali.

      Vymazat
  2. Holky měly jít dnes na koncert rádia Blaník. Odvážila se jen Eliška s babičkou a brzy přišly promáčené a zablácené domů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí je letos bláznivé. Snad si užijeme alespoň léto. Mějte se krásně, Ami!

      Vymazat