pondělí 2. září 2013

Hola hola, škola volá !!!

Tak nám to zase začalo! Pro mé chlapce je to poslední rok na základce. Doufám, že bude pohodový, zakončený úspěšně složenými přijímacímim zkouškami. Kam dál, to musíme vybrat, zatím máme jen matné povědomí o tom, co by je bavilo...
Dneska vstávali sami, udělali si svačinu a odcházeli podstatně dřív, než museli. To se v minulých osmi letech nestalo. Rána byla ubíjející, věčné dohady ohledně samostatnosti a tom, co se musí. Tak na dotaz, cože se to děje, přišla odpověď: "no přece, aby jsme měli ta nejlepší místa". Kam by si asi mohli sednout jinam, než dozadu, když měří víc jak 180 cm? Jo, přerostli mě. Přišlo to docela rychle a já už vzhlížím. A to mám sama bez pár cm 180. Ale je to fajn. Baví mě ten přerod chlapců v muže se vším co k tomu patří. Občas máme ještě výchovné chvilky, ale většinou už jsou schopni diskuze.
A propo, to mi připomíná, že jsem vám zapomněla napsat, že po týdnu , kdy K. jezdil na tréninky sám, začal pohyb chybět i J. a tak je zpátky na ledě. A já se držím svého rozhodnutí, že se mě hokej netýká. Po těch stresech, které vyvolalo J. rozhodnutí  s hokejem skončit, nemůžu jinak. Byla jsem jen na přípravném utkání v Mělníce, kde vyhráli 11:3. Včera v Benátkách remízovali 4:4. Víc vědět nemusím.
Tak doufám, že jsme vykročili pravou nohou!
Přeji úspěšný školní rok vám i vašim dětem a nám jakbysmet!         

2 komentáře:

  1. Vidím, že jste vykročili správně, jen tak dál... Úspěšný školní rok i vám!!!

    OdpovědětVymazat