neděle 27. října 2013

Andělskočertouská neděle




Termíny hoří a tak celá neděle praskla na dodělávku party andělů a čertů a balení vloček. Vločky nejsou moje práce, ty uháčkovala moje maminka. Loňský Ježíšek mi nadělil knížku se stem návodů vloček a na mě to bylo moc. Za to mamča, to je šikulka. Všechny tedy dřímají v krabičce, vyrovnané v komíncích po deseti a čekají na vánoční zdobení. 
Užijte si zítřejší volno, svátek to moc není, po těch bídných volbách, že... a děkuji za milé komentáře, které mi tu necháváte. Potěší ,-)  

6 komentářů:

  1. Hezké háčkování:-) i vločky se mamince vydařily:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu, tie sú pekné. Jak postavičky, tak vločky. :) Zdraví Maja

    OdpovědětVymazat
  3. Hezke ,hezke a maminka je taky sikovna.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné. Vločky i postavičky. Jsem naprosto nedotčená háčkováním a žasnu, co vše lze vyrobit!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné figurky i vločky. Jste s maminkou holky šikovné. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat