úterý 8. října 2013

Podzim


Jedna ze zářijových  rychlovek



Obdivuji všechny jeho barvy, i rychlost, s jakou letos nastoupil svou vládu. A protože jste se mě v emailech ptaly, jestli se něco neděje( za to moc děkuji), hlásím, že neděje nic mimořádného. Jen jsem s klukama absolvovala kontrolu na kardiologii, kterou díky vrcholovému sportu musí projít a ještěže tak!, výsledkem byla další dvě vyšetření... a srdeční šelest, jak jinak u obou. Trošku jsme se museli poprat s reakcí jednoho ze synů. No to je tak, když 15 let jde všechno hladce a najednou se to zadrhne, ale už je v pohodě. Pak jsme taky prošli kontrolou na ortopedii, ze které jsme odcházeli s 6ti lekcemi nápravného tělocviku a šli jsme s bolavými patami ,-), takže cvičíme. Ještěže známe výbornou fyzioterapeutku, maminku bývalého spoluhráče (dala do kupy i mě po té autonehodě)a cvičit budeme. No a jinak máme opravenou kůlnu,téměř zazimovanou zahradu, v domě novou karmu tedy ohřívač vody = o 18tisíc lehčí konto ,-(( . Taky pc po opravě, jelikož se plod A rozhodl cosi v pc opravit a "vysmažil Windousy". Za sebou několik návštěv milovaných synovců, kteří rostou jako z vody a milují bez výhrad a já taky první virozu, která ještě doznívá. A před sebou mám pět andělů a pět čertů, viz foto, takže jdu, protože moc píšu a málo dělám. Háčku zdar a brzy nazdar !!!

  A ještě odkaz na Cestu k dárku, kterou můžete jít u Carolina Mia http://carolinamia.blogspot.cz/2013/10/giveaway-cesta-k-darku.html  

12 komentářů:

  1. Zářijová rychlovka je parádní!!
    A čerti s anděly se rýsují moc pěkně!!
    Krásný podzim (závidím tu zazimovanou zahradu :o))))
    A ať všechny kontroly dopadnou výborně.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Jaruško, ty jsi mi svým komentářem udělala nesmírnou radost! Tvůj blog byl ten první, který jsem před lety na netu našla, který mně tak nadchl a inspiroval k háčkovaní. No a když si Beran(ka) vezme něco do hlavy...chopí se háčku a zkouší to s ním. Měla jsem štěstí, že jsem cca po třiceti letech v paměti našla základy od maminky a dneska už dokážu dýně, jablíčka i zvířátka. Jen ten krásný kulatý polštář, který jsem obdivovala u tebe, ještě nemám dodělaný. Mě to prostě nevycházelo. Snad se k němu vrátím. Ne, musím se k němu vrátit. Tak po těch andělech a čertech. Měj tak hezké dny, jako jsi dneska udělala mně!!!
      Děkuju, Radka

      Vymazat
  2. Radko, háčkování Ti jde dobře od ruky (háček, koukám, nevydržel), ať se vám vyhýbají zdravotní komplikace a těším se na andílky i čertíky, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ty jsi všímavá ,-) Kamarádka mi k loňským narozeninám koupila celou krabičku nejpoužívanějších háčků č.4 a k dnešku jich tam mám pět. Takže četnost mého lámání háčků je bohužel do nebe volající!!! A děkuju za milá slova, pa Radka

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju Amélko! Tvoje návštěva mě vždycky potěší. Pozdravy Elišce, Šárce a Jeníčkovi!

      Vymazat
  4. Vidím, že so opravdu nenudíte, jste ohromně pilní. Klukům přeju, ať se jim už další zdravotní komplikace jen vyhýbají a tohle zdárně vyřešíte.
    Zářijová rychlovka je úžasná, moc se těším na anděly a čerty!

    OdpovědětVymazat
  5. Máte doma "veselo"


    ale tak šikovné ruce, klobouk dolů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, u nás to ani jinak nejde ,-) a ruce se snaží - hlava aspoň na chvilku vypne. Mějte se hezky!

      Vymazat