pondělí 16. prosince 2013

Třetí adventní


Týden utekl jako voda a po sněhu ani památky... tady ale vidíte, jak se umějí vydovádět dva puberťáci s trochou sněhu.

Bob už má naštěstí Šimon, jinak by ho ti naši dva snad rozsedli.

I sněhuláka postavili, jen na hrnec nedošlo, nebyl k nalezení :-)

Omlouvám se za morbidní fotku na konec, ale takhle dopadla veverka, která si vybrala náš bazén ke koupání v prosinci. Manžel běžel v pyžamu,aby ji vylovil, jenže to chudinka nevydržela. Cítím se podobně, mám rýmu, v krku mě pálí, viróza. Ještě, že už mám upečeno: perníčky, kokosky a linecké, úly a kuličky stejně nechávám na poslední chvíli. Každému co má nejraději. Já řízek, ale to až na Štedrý den.
Jo a jaký jste měli pátek 13tého? 
My vydařený, pejsek i kocourek se postarali o čištění koberce a sedačky :-(
a do třetice syn zapnul mikrovlnku a je k.o.  
Zkrátka klidný advent se vším všudy. Ale stres mě nedostane!!!

1 komentář:

  1. Koukám že máte sněhovou protekci, i na sněhuláka bylo:-))) To u nás nehrozí, my si můžem tak leda lodičky postavit a v kalužích si je pouštět:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat