sobota 11. ledna 2014

Teprve teď

se mi podařilo (ale neptejte se jak, bylo to pokus omyl) zprovoznit blog. Od Silvestra mi nešlo vkládat příspěvky ani komentovat vaše příspěvky.
Koukněte tedy dodatečně na pár vánočních střípků od nás.
 
 

 
A ještě mám žhavou novinku, náš mladší syn udělal přijímací talentovou zkoušku na střední školu, obor architektura a bytový design. Byl 11tý ze 46ti, tak jsme na něj hrdí. Byl to velmi zvláštní pocit, jiný, než když jsem je dělala sama a přece v mnohém tolik podobný. Každopádně už chápu, proč si moje maminka a tatínek spolužačky,  se kterou jsme ty testy psaly, přivodili za dobu čekání lehkou špičku. Po celou dobu se navzájem podporovali a občerstvovali v nejbližší restauraci od školy Na kaplance, až byli veselí.  Tato zmíněná studentská restaurace byla pak na čtyři léta naším útočištěm. Tam se vyřešilo věcí :-)
Já jsem si raději půjčila dvouletého synovce, abych musela být ve  střehu a neměla čas na nervozitu. Strávili jsme s mužem a Šimonkem kouzelné dopoledne, viděli jsme se s maminkou, babičkou i švagrovou, od které jsem se naučila dělat salát z červené řepy. Recept vám nafotím v příštím týdnu.
Teď ještě úspěch staršího z dvojčat a od Trosek se ozve rána padajícího kamene z mého srdíčka.
No a od září se třeba bude můj blog chlubit změnami v našem domečku. Využijeme toho, co se J. + K. naučí a co očíhnu z učebnic.
Těším se, K. chce jít na elektroprůmyslovku - slaboproud. Tak nám držte pěsti!
 
Hezký zbytek víkendu, Vaše Radka   
 

4 komentáře:

  1. Samé krásné zprávy, gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc a moc gratuluju, musíte být na syna moc pyšní. Držím palce, aby i druhý syn slavil úspěch.

    OdpovědětVymazat
  3. Radko, ze srdce gratuluji! Dobře vím, jaké to jsou pro mámu nervy a jaká úleva a štěstí, když se dětem něco povede! Vzhledem k tomu, že obě děti šly na 8letý gympl netušila jsem, že se architektura dá studovat i na střední škole.
    Tak hodně štěstí i tomu druhém!
    Ať se všem u vás všechno daří!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Kočulky, děkuji za vaše milá slova. Už jsme zvládli odevzdat zápisový lístek i uhradit školné na 9-12/2014. I tato škola je na korunky rychlá...alespoň, že nabídli slevu 50% za úhradu předem.
    Zdravím vás, pa Radka

    OdpovědětVymazat