úterý 6. ledna 2015

Jedna lomeno dva tisíce patnáct

nebo dva tisíce patnáct lomeno jedna?
To je otázka, co?
Nebojte, nehráblo  mi. Jen momentálně řeším číslování faktur :-D a nové Stanovy. Pakárna, 35 stran tisku, ale je třeba ji nastudovat. 

Vítám vás v novém roce!

První příspěvek jsem plánovala zveřejnit dřív a měl  být spíš o rozjímání a zamyšlení se, ale staly se nějaké záležitosti, které mě zastavily. Odchod známého človíčka ze života nikomu na náladě nepřidá, že jo. A hned prvního a ještě jak. A druhého znovu...

Raději jsem vzala do ruky háček a pustila se do Pipi. Dlouho odkládaná, ale vím, že ji zvládnu. A bude jen moje. K tomu jsem taky musela dozrát, když jeden můj handmade vánoční dárek nebyl ani rozbalen. Prý tak může počkat do příštích vánoc. No co, kdo seje vítr, sklidí bouři.
U Pipi už mám tělíčko, hlavu a začínám nožky. Až ožije, ukážu.

 
No a taky čtu. Moje dárky od Ježíška, od synů a maminky, ti mě znají. Vědí, že pana Větvičku mám moc ráda, už mám přelousknuto a píše tam o našem ráji, jak mi mluví z duše, třeba o lipové aleji v Sedmihorkách...
Kateřina Tučková a její Gerta Schnirch, ó to je zásah do nitra. Kdo ví, rozumí, kdo neví, nechť nebádá. Ale je to stejně dobrá kniha jako Žítkovské bohyně.
Obě vřele doporučuji. 
 
 
No a teď zvonec a konec!
 
. 
                                  


2 komentáře:

  1. Radu, takové věci jako ty, naštěstí řešit nemusím, už se těším na tvoji Pipi, já se momentálně peru s hello kitty a čeká mě určitě ještě jedna, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, naštěstí to jsou řešitelné záležitosti a tak to úspěšně zvládám. Všechno to k životu patří, tak to tak beru. Na Pipi jsem teď dva dny ani nesáhla, ale víkend před námi, tak to snad doženu.
      Nezapomeň se s Kitty pochlubit. No s oběma :-D
      Pa Radka

      Vymazat