sobota 9. května 2015

4+1

Tak mám za sebou první týden v novém zaměstnání, trošku si to sedlo, ale nebylo a není to lehké. Po sedmnácti letech budíček v pět...a kolektiv, převážně mužský. Práce na budku...ani se nechci rozepisovat. Zatím vím, že to chci dělat jen brigádně a snad jen do července. Dvě noci jsem nespala, pořád mi to jelo hlavou, jako špatný film. Drtí mě to. Ale, kluci na střední, manžel v důchodu, peníze nestačí. Od července jdou na brigádu i kluci, budeme jezdit společně. Pak uvidím, na stálo ale rozhodně ne!

Ale teď z jiného soudku...máme novou zábavu... 5 kámošek od Třebíče =
čtyři kámošky 

a pátá, jasný Vůdce, hned prozkoumala kurník


Garpík je z nich tak na nervy, že musel dostat vylízat kelímek po zmrzlině, rád by jim pocuchal pérka. Ještě, že jsou ve "volieře", loveckou krev v sobě nezapře.

Krásný týden Vám přeji!!!
   

7 komentářů:

  1. Pořídit si slepičky - tato myšlenka mě již druhým rokem na jaře přepadne .... ale nemám tak krásnou voliéru !!! ..tak asi ani letos ještě nic nebude :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme odolávali několik let, ale vloni jsme odbourali kus staré kůlny a vybyl prostor. Kluci se chopili nářadí a dneska měli pipky premiéru. Když jsme je šli navečer zavřít, bylo ve voliéře první vajíčko. Tak se jim u nás snad líbí :-) Iv, s chutí do toho!

      Vymazat
  2. Teda Radu slepičky v dobrém závidím.Tady sousedi by mě vyštípali!V nové práci držím palce a přeji pevné nervy!Hezkou neděli pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, sousedské vztahy, to je myslím, kapitola na dlouhé psaní. Ale my máme naštěstí sousedy v pohodě :-D
      V práci už je pohoda, měla jsem asi víc strachu, než bylo třeba. Takže uff, už to jde.
      Hezký zbytek týdne,
      Radka

      Vymazat
  3. Milá Radu, máte krásné slípky. Máme též tuto zábavu a domácí vajíčka....držím palečky, a´t se Ti daří v práci...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko,
      děkuji, palečky asi zabraly, už je líp. A slípky jsou velké kámošky, už je hladíme a ony drží. My totiž, říká můj muž, zkazíme (v dobrém) každé zvíře.
      A máme už 31 vajec :-D
      Pa Radka

      Vymazat
  4. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat