pondělí 23. dubna 2012

Víkend byl...

jedním slovem náročný. A to jak po psychické, tak fyzické stránce. Rozepisovat se více nebudu, třeba až spolykám žáby.

V "mezičase" přišla na svět :      

                                                            balerína ANGELÍNA !!!



 







Opět dle kamlin, díky za ni.


8 komentářů:

  1. Baleríny Angelíny počebuju dvě a to tak, že velmi. Máš návod ?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je dokonalá!Já chci také:-)Michaela P:S.přeji aby týden už byl pohodový!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je náádherná. Jenda myšky miluje. Držím palce v polykání žab. Mně už tu rostou pořádné ropuchy.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ta se tedy povedla!
    Přeju pohodovější dny!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Super myška Tryskomyška :o) Přeju dny jen plné pohody a klidu Martina

    OdpovědětVymazat
  6. jeeej Angelina je uzasna...:) verim, ze uz je dobre a prajem vela stastnych dni...Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, Míšo, Marci, Heli, Marti a Zuzi!!!
    Všem moooc děkuji za to, že jste tu nechaly přání lepších dní...už je líp, na těle i na duši.
    Vaše Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, tohle mi připomnělo piercing, který jsem ve svých telecích letech nosila v pupíku. Taky to byla taková myška. Ani nevím, proč jsem to tenkrát měla. Myslím, že proto, že jsem doma chovala potkany. Byla jsem taková děsně alternativní a uvědomělá, pro spoustu lidí asi trochu mimoň. :D Ale tenhle plyšák mi to hodně připomněl. :)

    OdpovědětVymazat