středa 2. května 2012

Dneska po prodlouženém víkendu

se skvělou náladou :-)))
Od pátku parádní počasí, takže po vaření, pečení a úklidu domečku jsem se vrhla na zahradu. Došlo mimo jiné na opečování jahod, čištění zahradního sezení, stavění "stanu" nad sezení. Mezi tím vším jsem vyprala všem zimní deky a bundy. Úklidu bazénu se ujal taťka a kluci, což se neobešlo bez máchání se v ledové vodě a cákání na rodiče. Před obědem dorazila potencionální švagrová (no jak to říct, teď je moderní se nebrat, ale mě to mozek nebere) se synovcem Šimonkem a mojí mamkou. Odjížděly po páté, synoveček byl celý den zlatý. Vítězem v oblíbenosti byl strejda, udělal čertouské blllllllllll a mrňous se řáchal až se zalykal.
V neděli dorazila prenatální přítelkyně Edita (my se známe už z bříšek našich mamin - kolegyň z práce). Holky, najednou rámus a oni to popeláři! Svítalo a my pořád povídaly a že bylo o čem. V pondělí odjela a v 18 hodin jsme vyráželi na čarodejnice, kam se mi strááášně nechtělo. No, doma jsme byli v jedenáct, ale bylo tam skvěle. Nasmála jsem se tak, že jsem si jednoznačně protáhla život...po slivovici jsem si i přes bolavá záda poposkakovala, což pobavilo syny i manžela a ještě včera mi předváděli, jak jsem vrtěla, cituji: "prdýlkou".
V úterý byl budíček v pět nula nula !!! a tři hodiny jízda směr Oslavany u Ivančic :-(((
ZDRAVÍM MORAVO!!!, ale cesta hrůza. Ve zkratce, rozpuštění  jsme byli úplně všichni. Pobrali jsme plůdek ostroretky stěhovavé a zase tři hoďky zpátky. Dovezen živý, vysazený do rybníčku pod zámkem. A pak jsme s taťkou padly za vlast.
No a dneska další radost, přijela teta s mamkou, takže jsme povídaly a povídaly...viď Marti ?!?a ještě nám toho na povídání zbylo...

A závěr? Velká moudrost, že člověk sám není nic a že mít přátele a rodinu je to nejlepší na světě!

s Jirkou



s Kubou


Tak blogujte a mejlujte a nechávejte komentíky, protože i s Vámi je tu fajn! 

P.S. Teto, dneska naposledy ty fotky tak rozházené. Určitě!    

se strejdou


a se mnou


1 komentář: