pondělí 12. listopadu 2012

Chystám adventní výzdobu!



 V pátek večer jsme absolvovali v krásné roubené chaloupce U Uhlířů v Kryštofově údolí svatomartinské husy.. Nálada společnosti a svatomartinské víno - vše skvělé.
Sobotu jsem strávila s klukama na zimáku, dohrával se odložený zápas s Lomnicí. Bylo to "moc fajn", protože Kuba zlomil hokejku čili hoši vyrovnali skóre 1:1. Ne, bylo to fajn, protože jsem se tam po dlouhé době viděla s klukama a rodičema se kterými jsme s hokejem začinali u nás v Turnově a nic tak nepotěší, jako upřímná radost z milého setkání ! Taťka tentokrát musel na výlov rybníka, který nedopadl dle očekávání, je znát, že bída uhodila do Čech, cca 50q bylo vypytlačeno !!! Kolegové rybáři na nás mysleli, tak jsem nemusela vařit, poslali nám "bandasku" guláše s knedlíkem. Jenomže v noci už jsme se s Jiříkem střídali na oné místnosti. Ještěže  v rytmu, který vyhovoval oběma! Po Reasecu (není lepší lék na průjmová onemocnění) už nedělní odpoledne bylo veselejší, ale přece jen jsem se držela doma a zpracovávala jsem modřínové větvičky. Jiřík se při tom učil lidskou kostru, po čtvrtečním rodičáku se snaží. Kuba s taťkou jeli na zimák, hráli s Novým Městem na Moravě a Kuba dal dva góly!!! Zářil štěstím, pochvala od trenéra byla - nováček potěšil :-)
Dneska je ošklivo, zataženo a mlha. Tak až vyžehlím kopec prádla, sednu si do křesla u okna a budu háčkovat. Mám ještě tři objednávky...tak už fakt musím. 

Hezký den, Radka  

4 komentáře:

  1. Radu, vy se tedy nenudíte! Doufám, že už jste OK!
    A ta výzdoba, ty tedy jedeš...Já před chvilkou vypnula pár hvězdiček a vloček, asi doma stejně nezůstanou...
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      už je dobře, asi jsme něco špatného snědli.
      Na háčkované hvězdičky a vločky se taky chystám, abych měla nějaké drobnosti pro kamarádky. Letos to bude o dárcích ručně vyrobených, ale o to možná upřímnější.
      Dobrou noc,
      Radka

      Vymazat
  2. Ahoj Radko, doufám, že už jsi v pořádku a moc se těším na háčkování.
    Mimo jiné: předávám Ti štafetu s jedenáctkou. :o) Více u mně.
    Prima večer,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  3. Radko, tak vidím,že už jsem druhá v pořadí.:-) 11 na tebe čeká i u mě.

    Andrea

    OdpovědětVymazat