středa 7. listopadu 2012

Vánoce v předstihu





mají naše kaktusy každý rok, ať dělám co dělám!

A na tyto džbánky jsem se těšila od jara, ale pořád nebyly. Až minulý týden jsme našli v Ikee s mužem všechny a tak aby mi udělal radost, kývl na koupi všech. Už dělají parádu na chodbě. A já vybírám další prkotiny v novém katalogu...


7 komentářů:

  1. Tak jsem se šla kouknout na ty moje vánoční kaktusy a mají nasazeno. A já myslela, že letos to díky mojí nepéči nevyjde. Tak snad a možná i na Vánoce.
    PS: taky chci katalog

    OdpovědětVymazat
  2. Radu, moje kaktusy zatím nic... A ty džbánky si nutně potřebovala :o), sluší jim to u vás!
    Moc zdravím, Helena

    PS: To naše eventuení setkání mě pochopitelně napadlo, ale dobře jsem udělala, že jsem nic nevymýšlela. Organizace koncertu maličko vázla, co mělo být v 10,30 bylo ve 13 hod...Domů jsme přijeli před půlnocí a vzhledem k tomu, že jsem byla den po operaci, měla jsem fakt dost :o)
    Do Prahy nejedu, ale určitě nám to jednou vyjde!
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně kvetou a já nemám ještě ani poupata....
    Džbánky jsou krásné takhle pohromadě já mám jen jeden :o)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je na blozích obdivovala víc jak rok, v Ikee na Čerňáku je měli až teď, tak muž svolil a jeli k nám domů všechny. Ještěže tak, situace je jaká je, do Ikei se hned tak nepodívám. Ale hlavně, že jsme zdraví.

      Vymazat
  4. Holčiny,
    všem vám přeju, ať vaše kaktusy rozkvetou v pravý čas a ať se vám advent a vánoce vydaří !
    Vaše Radka

    OdpovědětVymazat