pondělí 4. února 2013

O víkendu

jsme konečně nic nemuseli a tak jsme odpočívali. Jen J. měl teplotu, ale z té se vyspal, pravděpodobně byl utahaný. Umluvil mě ke tkaní na mém dětském stavu (hračka, asi ... no fuj, ta je stará :-) . Jenomže tkát jsme měly korálkové náramky a na to byly rozestupy osnovy moc daleko od sebe. Takže taťka schválil nákup originál stavu za 180Káčé. No co, člověk si pří té bídě musí udělat radost a za vysvědčení si to kluci zasloužili. Při všem vaření, pečení a lenošení jsem stihla dodělat zakázku na žirafu podle popisu Kamlin a splnit přání miláčkovi Šimonkovi, který chtěl hůůůůůůůů. Sovu jsem udělala jen tak z hlavy a jsem na ni patřičně pyšná. Tak řekněte, jak se mi to povedlo? Radost mi dělají i kytičky,začínají kvést orchideje.
Klidný týden přeju!


5 komentářů:

  1. Super ... já z hlavy nedám skoro nic, na všechno potřebuju popis.
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. povedlo se, sovička je božííííí....

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, děkuji za pochvalu. Od loňska, kdy jsem začala intenzivněji háčkovat,už zkouším občas něco podle sebe. Většinou se inspiruji obrázky na netu a pak s pomocí různých popisů Kamlin z Fleru, dám dohromady potřebné tvary. Dneska jsem se pustila do zajíčka. Volám po jaru. A Vojtík už je úplně v pořádku? Myslela jsem na vás.
    Opatrujte se, pa Radka

    OdpovědětVymazat
  4. I tobě Ajko děkuji, malému neumím odmítnout, tak bojuji do roztrhání těla :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. zo jsou parádní zvířátka.
    Nemůžu se rozhodnout, které se mi líbí víc :)

    OdpovědětVymazat