čtvrtek 14. února 2013

Valentýnský čas

moc neřeším. Obdarovali jsme se navzájem s klukama sáčky srdíčkových bonbonů a tím to končí. Tenhle svátek mě prostě neoslovil. Organizovaně si projevovat lásku nějak nemusím. Daleko větší radost mám, když se kluci přijdou pomazlit jen tak, kdykoli mají potřebu. A jsem šťastná, že i když jim bude v létě patnáct, ještě se to stává, a  poměrně často. Můj muž je naštěstí chápavý, kytky nosí intuitivně, ne když je svátek nebo když něco provedl. V pondělí jsem například dostala orchidej. Prostě jen tak, že se mu chtělo.
Ale vy slavte, jak chcete!!!
Na obrázku je dneska část mého tvoření. Kamarádka s květinářstvím mě poprosila, jestli bych něco neuháčkovala, aby měla drobnosti ke kytičkám. Bývá to prý pravidlo, že se po něčem shánějí zapomnětliví mužští. No, tak proč si nepomoct, že jo?! Něco dělám jen tak z hlavy, něco podle Kamlin.

Mějte se hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat