čtvrtek 16. července 2015

Léto budiž

pochváleno!

Zítra odpoledne už budu mít dovolenou! Jak já se těším :-)

 Od května jsem v jednom kole, s další prací jsem začala být ve skluzu s tou "první", ale autíčko "Hilík" získané na dotaci už je v garáži a je krásné! Papírově ještě dotahuji, ale to už zvládnu. O domácnosti a jejím chodu ani nemluvím, blog je na nule, občas zhlédnu vaše blogy a o tvoření se mi může leda tak zdát ve snu. Vlastně nemůže, protože padám do postele jako zabitá, unavená jako nikdy.

 Má to pozitiva, ověřila jsem si, že:

za a) s více pohybem hubnu, je dole sedm kilo, ještě 20 a budu ok
za b) ještě pořád zapadnu do kolektivu 
za c) dokážu si najít nové kamarády , možná i přátele
za d) ještě se líbím mužským a dělá mi to dobře 
za e) práci která mě zrovna moc nebaví zvládám s přehledem a               nadhledem

a negativa: 

za e) blbci jsou všude na světě a zákonitě na ně jednou narazit           musím.Podrobnosti jindy, byl to náraz doslova nechutný, ale i       s takovými nepříjemnostmi jsem se dokázala vyrovnat.

 No a jaká tedy bude dovolená? Vymalujeme obývák a kuchyň, uklidím dům, zahrada volá o pomoc a pak snad najdu čas na relax s háčkem, knížkou a občasné sladké nicnedělání. A 3.srpna juchajda do práce nebo taky ne, protože v nové firmě jaksi pozapomněli, že mi zítra končí smlouva. A po pravdě, já se tvářím neviditelně. Ještě pořád jsem si nezvykla. Na lidi jo, po těch se mi bude stýskat.
            
            Hurá vstříc novým zítřkům a letním teplotám!

2 komentáře:

  1. Pochválena budiž zasloužená dovolená....hezké dny přeji :o))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že si užíváš příjemnou dovolenou. Moc se mi líbí tvá pozitiva!
    Krásné letní dny přeju.

    OdpovědětVymazat